• Create Account

    In less than 1 min, By registering, you'll be able to discuss, chat, share and private message with other members of our community. All 100% free

    SignUp Now!

Been On A Date

chika dulce

Legendary Poster
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,606
Best answers
0
JUST WONDERING......HAVE NE OF YA'LL ACTUALLY BEEN ON A DATE WITH SOMEONE YOU MEET ON DA INTERNET???

IF SO, COMO TE FUE?????
 

~*Lil_Lokita*~

Legendary Poster
Joined
Feb 4, 2007
Messages
3,826
Best answers
0
si me 2 siempre q
voy a conocer un chavo asi q lo aiga conocido en el internet siempre lo cito en el dia y en un lugar publico jeje porq si da miedito
pero la mayoria de amigos q tengo ahora son q los conoci en el internet y ya los conozco en persona casi siempre los conozco porq les vende cds jeje ago negocio con ellos
 

chika dulce

Legendary Poster
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,606
Best answers
0
si me 2 siempre q
voy a conocer un chavo asi q lo aiga conocido en el internet siempre lo cito en el dia y en un lugar publico jeje porq si da miedito
pero la mayoria de amigos q tengo ahora son q los conoci en el internet y ya los conozco en persona casi siempre los conozco porq les vende cds jeje ago negocio con ellos


no pues do your thing gurl!!!!!!!!!! aver cuando me presentas unos cuantos...q no??
 

Tracalero

Legendary Poster
Joined
Apr 19, 2007
Messages
2,626
Best answers
0
Yea I met a few peeps...They were cool I guess...no different than meeting some random chic who was walking by IMO...a bit better actually since we already had something to talk about
 
Registrarse / Join The Forum

Proud Sponsor

Ad

Top